úterý 3. července 2007

Strop

Strop jsem nakonec zvolil systém Rector od firmy CZ NORD. Možná to není nejlevnější systém, ale celá ta technologie mi byla nějaká sympatická.
Půjčil jsem si laserové pásmo a přeměřil jsem kom
plet celou stavbu, protože jsem věděl, že jsem nedodržel přesně všechny rozměry podle projektu (ať už úmyslně nebo omylem). Překreslil si výkres přízemí, okótoval podle skutečnosti a poslal mailem spolu s objednávkou. Strop dovezli kamionem. Vždy když potřebuji něco skládat, tak si domlouvám vysokozdvižný vozík z místního družstva. Mají takový velký, takže se s ním dá vyjet i svah u stavby (někdy, podle počasí). Když skládal druhou várku nosníků, tak s něma zavadil o sloup veřejného osvětlení a z jednoho nosníku (5m) se odštípl kousek a jeden nosník (3,5m) se přelomil úplně.

Přeražený a vyštíplý nosník

Po domluvě s výrobcem mi slíbili poslat náhrad
ní nosník (nakonec ho nefakturovali) a ten druhý (podle fotek) prý je v pořádku, jen mi doporučili vynechat jednu vložku v místě vyštípnutí.

Položené nosníky

Podpěry

Věnec

Na strop jsem si už objednal firmu, protože bych to nejspíš celé nezvládl a ani jsem neměl podpěry, atd. Tři dny jim trvalo vyrovnání nosníků, vyskládání vložek, vyvázání roxorů do věnce a stropu. Další den se betonovalo. Vše proběhlo hladce, bez problémů. Současně se stropem mi zabetonovali i sloup, který bude držet roh střechy, ale o tom napíšu příště.

Jeřáb a mix

Betonování

Kropení hotového stropu

Žádné komentáře: