středa 4. července 2007

Podkroví

Po stropu jsem začal hned s nadezdívkou, aby se nezdržovala stavba krovu. Při stavbě stropu jsem použil místo věncovky 50mm příčkovku a k tomu 50mm EPS. Příčkovka je vysoká 25cm, ale strop má celkem tloušťku 20cm (místama 21, ono se to s betonem tak přesně neodhadne), takže na okraji to přesahuje o 4 až 5cm a dělá to ze stropu takovou mělkou vanu.

Přesah věncovky

Napadaly mne dvě řešení. Vzít pilu a přesah uříznout nebo na šířku tvárnice to dorovnat betonem. Řezat to mi připadalo škoda, tak jsem vzal střešní lať a použil ji jako takové malé bednění a vyrovnal to betonem. Na to jsem pak už začal zdít. Tři šáry tvárnic, plus jeden U profil na věnec.

Beton na vyrovnání a první šár tvárnic

Kromě místa kde mám vrátek a konstrukci výtahu to mám už celé vyzděné. Po vybetonování věnce začnu se zděním štítů. Tím by měla být hrubá část podkroví hotová.

Žádné komentáře: