středa 11. července 2007

Střecha, příprava

Asi před deseti dny mi dovezli střešní tašky (Tondach, jirčanka, hnědá engoba). Celou střechu mi bude dělat firma, protože to je nad moje síly a taky nemám zkušenosti. Nákup a dopravu si řídí sami, takže jednoho dne mi sdělili, že tašky mám složené u stavby a že ještě dovezou dřevo. Byl jsem v práci, takže jsem to nijak nezkontroloval a zjistil jsem, že všechno složili hned u silnice. Vím od známých, že pěkné dřevo je velice lákavé pro nenechavé ručičky zlodějíčků a navíc se u nás měly konat pivní slavnosti a to se kolem vždy potuluje množství značně podnapilých a někteří si musí neustále dokazovat, jakou obrovskou mají sílu. Např. nechápu jak může někdo ohnout v rukách dvoucoulovou trubku zábradlí, navíc když není jedinný důvod na to zábradlí vůbec šahat. Proto jsem chtěl odnosit tašky od silnice nahoru ke stavbě. U třetí palety jsem zjistil, že zbylých deset už neodnosím ani náhodou. Nezbylo nic jiného než objednat jeřáb a nechat palety přenést nahoru ke stavbě. Tím byly tašky zajištěny, ikdyž ne stoprocentně, protože i ke stavbě se dá celkem bez problémů dostat.
Se dřevem to už bylo jednodušší, to jsme odnosili s tchánem za jedno odpoledne. Jen dva trámy 16x20cm a 8 metrů délky nám daly pořádně zabrat.
Příště vám napíšu jak probíhá stavba krovu.

Složené tašky a trámy

Žádné komentáře: