středa 11. července 2007

Prší, prší, jen se leje ...

Poslední dny u nás dost pršelo a na stropě stavby to vytvořilo velikou kalužinu, protože voda nemá moc možností kam odtéct. Abych nemusel pořád chodit v gumácích, tak jsem nakonec vzal hadici, jeden konec přivázal ke kousku trámu a uložil do vody, druhý hodil dolů přes zeď. Dole jsem cucal a cucal (hadice měla průměr dva centimetry), jako když se stáčí víno. Zadařilo se a touto metodou jsem zlikvidoval celý "bazén" na stropě.
Déšť na stavbě nesnáším ještě z jednoho důvodu - hlína všude kolem vytvoří mazlavé bláto a při každém kroku sebou tahám deset kilo navíc na každé botě.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

To je taky radost, když takhle celé léto prší. Si pamatuju, že jsme měli nový bazén a první sezonu jsme v něm byli s manželkou asi tak třikrát? Protože jinak jsme nebyli doma nebo prostě nebylo počasí. I když teda je pravda, že já jsem si pak soukromě našel vždycky chvilku večer, už za tmy, kdy jsem si tam lezl před spaním. :)