čtvrtek 17. března 2011

Záhon

V minulém příspěvku jsem psal, jak bylo v úterý pěkně. Využil jsem toho a šel na zahradu zvětšit záhon. Katuška jak to viděla, tak hned letěla taky, ikdyž původně už ven nechtěla a chtěla si hrát s panenkama.
Už dřív jsme se s manželkou domluvili, že záhon zvětšíme do oblouku, kolem ryngle. Snad to není příliš pravidelný tvar a neodporuje moc zásadám permakulturního designu. Samozřejmě si dělám legraci.
Vzal jsem klacek a pomocí něj vyměřil velikost a tvar záhonku. Rýčem odryl část nového tvaru a do vzniklé mělké prohlubně naházel větvičky, které měl tchán narovnané na zahradě (hned vedle naší zahrady). Stejně by je spálil a taky sousedi kolem nebudou muset nadávat "kdo to zase pálí, kdo má ten smrad čuchat". On totiž s oblibou pálí cokoli ještě než to vyschne, takže si určitě umíte představit, jak to čudí. Na větvičky jsem navozil listí. Taky z tchánovy zahrady. Vespod už bylo hodně mokré a nahnilé a to by teprve byl kouř, až by to pálil. Na listí jsem narovnal drny, trávou dolů, z další části budoucího záhonu.


Při tom všem mi vydatně pomáhala Katuška. A pod listím jsme našli nějaké rostlinky, jsem zvědavý co z toho vyroste.


Stejně jsme ale do večera všechno nestihli, takže to budeme muset dodělat až zase bude pěkné počasí. Teď zase prší a prší.


Stihli jsme si ale udělat ohníček a ohřát se. Jen jsme neměli nic na opečení, mohli jsme si i pochutnat.

Žádné komentáře: