čtvrtek 24. března 2011

Semínka

Došly semínka z Gengelu. Už jsem se jich nemohl dočkat. Úplně jako malé děcko, které si napíše ježíškovi o dárek, a pak se nemůže dočkat, jestli ho najde pod stromečkem.


Na fotce je jidět v plastových pytlících semena ačokči (velká černá) a divokých rajčat, v papírových je druhé divoké rajče a salát. Volně jsou semena fazolu šarlatového (ty barevné uprostřed), panské dýně, další fazol (menší vpravo) a bobu (velké dole).
Taky jsem chtěl pár semen krmné řepy pro králíky na zimu a dlouho jsem je nikde neviděl. Až pak jsem zjistil, že se prodávají v některých obchodech na váhu. Teď ještě ty králíky.
A nemůžu sehnat tuřín. Chci ho jen tak na zkoušku, protože neznám nikoho kdo jej pěstuje a nikdy jsem ho nejedl.
Tak mne napadá, že ten záhon, který jsme s Katuškou rozšiřovali, asi nebude stačit.

Žádné komentáře: