pondělí 29. září 2008

Co nyní u nás roste a létá

Tentokrát si uděláme malý výlet do přírody. Prošel jsem se s foťákem po zahradě a ejhle co všechno tam roste kromě trávy a plevele. V místě kde jsem naposled řádil s motorovou pilou, a zůstalo tam trochu pilin, jsem našel následující houby. Samozřejmě netuším co to je zač a taky je jich málo, smaženice by z nich nebyla.


Kousek dál u pařezu lísky zase rostly jiné houby. Těch bylo ještě míň a taky netuším co je to zač.


A hned vedle těchto hub se vyhříval na listu trávy tento brouk. Možná je to nějaká ploštice, ale nejsem odborník na brouky.


Večer, když už byla tma a odcházel jsem ze stavby, jsem potkal cosi funícího a mlaskajícího. Byl to ježek, který se asi vydal najít si něco k večeři. Jeho fotku nemám, než bych si něčím posvítil a vyfotil ho, tak by byl fuč.

Žádné komentáře: