neděle 7. září 2008

Dveře, pavouk a kominíček

V pátek nám přijeli namontovat vnitřní dveře. Vše proběhlo bez problémů až na to, že kliky, které jsme si objednali se už nedodávají, takže si musíme vybrat jiné. Samozřejmě už nevíme jak přesně vypadaly, tak musíme vybírat znovu. Celý interier už teď vypadá docela pěkně, bez dveří to prostě nebylo ono.

Dveře při montáži

Při sečení zahrady jsem našel hezkého pavouka. Potěšilo mne to, protože jsem ho už viděl před bagrováním základů a od té doby nic. Je to Křižák pruhovaný. Podrobnější informace si můžete přečíst třeba zde.

Křižák pruhovaný

Už na jaře jsem si říkal "co to pořád píská a pípá" a pak jsem zjistil, že na jednom trámu je u zdi hnízdo. Pak jsem přistihl i pachatele, je to Rehek domácí. Kolik měl vajíček nebo jak krmil mladé jsem ale nezjistil, protože místo je vysoko na štítové zdi.

Hnízdo na trámu

Žádné komentáře: