pátek 3. října 2008

Topení a sršni

Ve středu topenář konečně udělal poslední úpravy a mohl jsem vyzkoušet kotel. Zapojil jsem všechny dráty od regulace a spustil kotel. Všichni jsme koukali do kotle jak malý děcka a čekali až se peletky zapálí a začnou hořet. Lepší než televize.

Plamen v hořáku

Regulace

Příště popíšu celé zapojení kotle a regulace, protože skutečnost se od představ a přání, které jsem zde popisoval už dřív, dost liší.

Teď ještě něco úplně jiného. Ve čtvrtek jsem na zahradě vyfotil pár sršňů v klubíčku. Úplně dole je jeden dost velký (možná i 5cm délka) a na něm bylo pět, možná původně i osm dalších a menších. Ti menší se postupně rozutekli (odletěli). Zajímalo by mne co tohle znamená, ještě jsem nic takového v životě neviděl a ani přítel google nic nenašel.

Sršni "na hromadě"

Žádné komentáře: