pondělí 23. června 2008

Čistička, linoleum

V nějakém předešlém článku jsem psal o principu mé čističky. Vše je trochu jinak. Odbor životního prostředí se rozhodl, že chce, aby bylo možno brát vzorky, což nešlo, protože se vše z pískového filtru hned vsakovalo. Změna je tedy v tom, že pískový filtr je obalený nepropustnou fólií, na spodu je další trubka, která odvádí vyčištěnou vodu dál, kde se vsakuje (cca 3m3 štěrku 16-22 mm). Na dvou místech je trubka vyvedená nad zem, aby bylo možné odebírat vzorky.

Schéma

Na této fotce vidíte ještě nezahrabaný pískový filtr. První trubka vpravo je tam jen proto, aby nenapadala hlína do nádrže. Toto je stav z pátku večer, zbytek budu bělat v úterý, protože jsme zjistili, že v písku, který jsem měl nachystaný jsou hrudky hlíny, což nesmí být.

ČOV + filtr a zasakování

Tady ještě máte dvě fotky, před a po instalaci čističky. (nejsou foceny úplně ze stejného místa)

Před a po

Minule jsem psal o linoleu do kuchyně a obýváku. To o kterém jsem psal se asi už nevyrábí, ale našel jsem jiný dekor, který bude taky pěkný. Nejhezčí se nám zdá červená, oranžová a žlutá. Je to Tarkett - Stella.

Ukázka červené a oranžové

Žádné komentáře: