pátek 26. srpna 2011

Zahrada koncem prázdnin

Tohle mne opravdu rozzuřilo. Chystal jsem se sklidit v pořadí třetí a čtvrtou dýni a našel jsem toto.


Z horní strany vypadala normálně, ale jak jsem ji uřízl a otočil, tak jsem se nestačil divit. Úplně vyžraná od slimáků, asi tři byli ještě uvnitř. A jací, pěkně vypasení. Slimáky tedy živit nehodlám.
Když už jsem u dýní, tak jsem zkusil udělat bramboráky, ale z dýně. Recept zde psát nebudu, každý dělá bramboráky podle sebe, jak je zvyklý. Prostě místo brambor použijete dýni. Výsledek byl vynikající, mňam mňam.

Rajčata pomalu dozrávají. Zatím jsou všechny žluté. Buď to červeným dlouho trvá nebo je všechny sežrali slimáci ještě když byly malé. Jsou sice malé, ale všem moc chutnají.


Pomalu taky dozrávají fazole a bob. Příště sem dám nějaké fotky.

Slepice začínají nějak lítat. Plot kolem je sice 1,5m vysoký, což asi nepřeletí, ale vyletí na kurník a pak zase dál, a už jsou fuč. Lítají ale jen večer a jen kousek. Usadí se na nějaké větvičce a spí, takže je můžu docela snadno chytit a zavřít do kurníku. Zkusil jsem jedné přistřihnout křídlo, ale zatím to nijak nepomohlo.

1 komentář:

Marta řekl(a)...

Tak jsme si konečně s manželem udělali radost a už nad tím zavlažováním díky investici do https://www.zavlazovaci-systemy.net/eshop/ nebudeme muset trávit tolik času. Jeden by si myslel že jsme to měli už dávno hotové když naše obhospodařující pole má přes 0,21 hektaru, ale nás až teď vzalo zdraví..