pátek 12. srpna 2011

Slepice a králík

Všechny hry a hračky jsou zapomenuty, největší zábava je se slepicema. Ve středu dovezli slepice. Jsou to kuřice dominant. Objednat jsem chtěl vlašku, ta by měla snášet bílá nebo téměř bílá vajíčka a taky se nám líbí barevně, druhá měla být kropenatá a třetí sussex. Kropenatou ale prý zrovna nemají, tak jsem objednal modrou, taková popelavě šedá. Když je dovezli, tak jsem zjistil, že vlašky nejsou, ale zase mají kropenaté. No, firma za všechny prachy, proč teda vůbec přijímají objednávky, když pak stejně dovezou něco úplně jiného. A na emaily taky nereagují.
No nic, nějaké vajíčka snad budou a hlavně že děti mají radost.


Zrovna jsme si vzali od babičky jednoho králíka. Vypadá úplně jak králík Hopík v jedné dětské knížce, kterou máme doma, ale ona je to holka, tak musíme vymyslet jiné jméno.


Slepicím ještě musím dodělat kukaň, aby měly kam snášet.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Vlaška by nesnášela bílá vejce - prodávají jen hybridky které jsou barevné jako vlašky :-(.Jestli jste koupily ukavapa tak je tam ani mít nebudou...

hankavranova řekl(a)...

Tyjo, to je paráda. Máte moc pěkný blog. Sama teď také přemýšlím nad tím, jestli na naší zahradě nechovat slepice. Ono se to i z finančního hlediska dnes vyplatí. Před pár dny jsem byla kupovat vajíčka a docela jsem koukala jak zase podražily. Prostor na chov slepic bychom měli, kurníky pro slepice také není problém sehnat. Jak to tak vidím, tak do toho asi půjdu. Snad se jim u nás bude dařit. :)