pondělí 17. prosince 2007

Slíbené fotky, okna

(update: 17.12. 10:30, včera v noci jsem na to už neměl náladu)
Konečně jsem si našel chvilku a za světla vyfotil pár snímků. Na prvním je vidět konečná podoba komína. Chvílemi mi připadá trochu křivý, už i před lepením obkladu , ale kupodivu není.

Hotový komín

Tady je vyfocená "budka" na elektroměr. Zatím je jen posazená na betonový základ. Zajímalo by mne jak chce elektrikář dovnitř něco uchytit, protože uvnitř jsou jen hladké betonové stěny.

Budoucí elektroměr

A jak to vypadá s okny? Firmě jsem oznámil, že po poradě s právníkem, končím se spoluprácí s nimi. Ta smlouva o dílo byla fakt hrozná. Pokud by šlo všechno hladce, tak by snad problém nebyl, ale kdyby ne, tak bych nemohl skoro nic. Taky jsem zjistil, že sousedi mají ty nové okna zrovna od těchto, nejspíš smlouvu ani nečetli.
Takže vybírám znovu dodavatele a bude to dost náročny časově, protože na konec února mám domluveného zedníka na vnitřní omítky, před tím nastoupí topenář a to už chci mít okna a dveře namontované, aby se mi cizí lidi neproducírovali po baráku. (zatím tam naštěstí po nocích lítají jen kuny, a všude ser**)

A na konec přidávám dvě fotky celého domku.

Pohled ze severozápadu

Pohled od západu

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Zajímalo by mě, zda komín je Schiedel nebo Ciko. Ať už ten nebo ten, proč zvítězila zrovna ta varianta?

Smalsoft řekl(a)...

Komín je z Keramiky Letovice (vložky, bet. tvárnice, čistící dvířka, atd.) a obklad nad střechou je z Klinker Centrum. Podrobnější popis mám tady http://smalsoft.blogspot.com/2007/07/komn.html
Důvod byla hlavně cena. Komín asi 11000, obklad 2500 (ještě mi něco zbylo) a vata cca 5000.

Tynka_125 řekl(a)...

Komín je pěkný. Také má takový něco do sebe. Manžel konzultoval výběr komínu se známým topenářem, a ten mu doporučil nerezové komíny . Jelikož tomu ani já a ani manžel nerozumíme, tak jsme dali na jeho doporučení a kamna s nerezovým komínem hoří krásně, takže jsme udělali dobře :-) .