středa 29. září 2010

Sklizeň

V sobotu, ještě než začalo zase tak pršet, já vím, k podzimu patří déšť, mokro a vítr, ale já prostě nemám rád zataženou, šedou, oblohu a prší a prší, několik dní v kuse. Takže v sobotu jsme s Katuškou podnikli téměř poslední sklizeň zeleniny. Vytrhali jsme mrkev, což šlo dost špatně, hlína suchá, tvrdá, vždycky nám zůstala v ruce jen nať.

Mrkev
Další byly rajčata. Začaly hodně chytat plíseň, takže nakonec jich moc nebylo a i z těch, co jsem dal dozrát za okno, jsem musel některé vyhodit.
Neplánovaně jsem sklidil tři brambory.

Malinké brambory
Někdy na začátku léta nám zplesnivělo pár brambor z obchodu a skončily v kompostu. Tam začaly růst a z jedné nakonec byly tyto tři malé brambory. Skončily v polévce.
Zbývá ještě jedna dýně. Sklidím ji co nejdřív, aby náhodou nezhnila, protože teď leží v mokré trávě a hlíně. Ještě tam jsou asi tři malé, ale ty už nestihnou vyrost.

1 komentář:

Marta řekl(a)...

Tento rok jsme díky zavlažování sklidili opravdu hodně zeleniny. To je tak když jsme v předešlých letech byli třeba unavení a nechtěli jsme jít s těma konvema na zahradu. Takto jsme si řekli že stačí otočit kohoutem. No a v takovém případě je dokonce i jedno že se cítíte mizerně, nemám pravdu?