čtvrtek 9. dubna 2009

Čistička, první rozbor vody

První rok mám nařízeny čtyři rozbory odpadní vody z čističky. Na místní vodárny jsem zaslal objednávku a domluvil se s nimi, že odběr vzorku si provedu sám. Asi v půlce března jsem sehnal 2l PET láhev (sehnat u nás doma PET láhve je problém, protože kvalitní voda teče z kohoutku a ochucené minerálky, apod. kupujeme jen výjimečně) a pomocí sklenice na provázku ji postupně naplnil. Vzorek jsem odebíral z trubky, která je umístěná těsně před zasakováním a kam teče voda z pískového filtru. Asi za týden mi přišel protokol s výsledkem.
  • BSK 31,5 mg/l
  • CHSK 83 mg/l
  • NL 20 mg/l
Ještě povolené průměrné a max. hodnoty:
  • BSK 28 a 50 mg/l
  • CHSK 56 a 120 mg/l
  • NL 20 a 50 mg/l
Z toho vyplývá že jsem "prošel". Uvidíme jak dopadne další rozbor, který by měl proběhnout někdy v červnu, ikdyž přesné datumy nemám dány.
Pokud bude po roce všechno v pořádku tak budu moci dělat jen dva rozbory ročně.

Žádné komentáře: