pátek 29. února 2008

Elektrika, voda a čistička

Začnu od konce. Zakopání a instalace čističky se zatím nekoná, protože šéf firmy, od které ji mám, je v nemocnici a já od něho potřebuji ještě nějaké součásti pro zasakování.
Pro připojení na vodovodní řád jsem udělal první krok, zašel jsem na vodárenskou společnost a vyplnil potřebné papíry. S technikem, který bude napojování provádět, se trochu znám z minulého zaměstnání, takže ho stačí jen odchytit, až pojede kolem, a domluvit se s ním. Před tím taky budu muset zajistit výkop od domu k obecním trubkám, ale neměl by to být problém, protože vodovod je hned na hranici pozemku.
Na E.ON jsem asi před měsícem poslal žádost o připojení. Asi za tři týdny mi přišly všechny papíry včetně smluv. Už jsem je poslal zpět i s dalšími potřebnými dokumenty (stavební povolení a náčrt z projektu). Kvůli elektrikářům budu muset ještě o něco zvednout "budku" na elektroměr (foto v tomto článku). Zdá se jim příliš nízká. A taky jsem nechal ještě udělat další dvě zásuvky v domě a natáhnout kabel ven pro případné připojení budoucího zvonku.
Než se budou dělat omítky, tak si taky musím nafotit kompletní elektroinstalaci, abych to měl všechno zdokumentováno. Za deset let zapomenu kde vede jaký kabel a budu to složitě hledat.

Žádné komentáře: