úterý 3. července 2012

Jahody, rajčata, bylinky a jedna ještěrka

Nad kamennou zídku jsem přesadil pár jahod, které jsem našel na zahradě. Rostou tam co pamatuji. Jestli jsou to lesní nebo nějaké zplanělé zahradní netuším, ale jsou malé a dobré.
A začínají kvést první rajčata.

 

Kvetou nám taky nějaké bylinky. Měsíček, něco na skalce, a letos vykvetla jedna violka. Jak se tam vazala netuším.
 




Nakonec jedna ztuhlá ještěrka, kterou našla manželka mezi cihlama, když je přerovnávala. Měli jsme strach jestli je v pořádku, ale jak se v dlani rozehřála, už byla fuč. Děti si ji prohlédly na poslední chvíli.


1 komentář:

Valounek řekl(a)...

Jahody mi ani nepřipomínejte. Kvůli jejich okopávání jsem letos přišla o náramek z chirurgické oceli. Nějak mi vypadl a když jsem se vrátila na záhonek, tak už jsem ho nenašla. Byl takový pěkný blýskavý, tak si myslím, že ho nějaká straka nebo něco takového odneslo. Jinak si to nedovedu vysvětlit. No naštěstí jsem měla týden na to narozeniny, tak měl manžel aspoň inspiraci na pěkný dárek k narozeninám. :)