pátek 12. listopadu 2010

Podzim

Podzim je zde. Ze záhonku jsem vyrýpnul poslední tři mrkve, které jsem tam minule nechal. Asi se mi zdály moc malé.
Koupil jsem jednu jabloň, protože jsme našly vhodné místo kam by se něco dalo zasadit. Rozmýšlel jsem se mezi odrůdou melodie, rubinola a topaz. Nakonec zvýtězil topaz.

Jabloň topaz

Na poslední chvíli jsem sehnal Zimolez kamčatský, zatím jeden keřík. Pokud poroste a budou dobré plody, tak ještě přikoupím.

Zimolez kamčatský
Taky jsem konečně dodělal kamennou zídku u silnice. Zmírní se tím svah u první terasy.

Malá pomocnice u zídky

Ještě by to teda chtělo vyspárovat, ať to nevypadá tak hnusně. Je to první zídka co jsem dělal, tak snad přes zimu nespadne. Na jaře přijde nahoru ještě plot. Chtěl bych laťkový, ale je možné že z finančních důvodů tam budu muset dát pletivo. Hlavně ale udělat co nejdřív celý plot, abych pořád nemusel odhánět cizí psy.
U vchodu do domu mám konečně hotovou podestu a trámy na přístřešek. Teď ještě pokrývače a už nám nebude sněžit až na dveře. Jakmile bude přístřešek hotový, tak vám ho zde představím.

2 komentáře:

michal řekl(a)...

My jsme teď ještě na podzim dodělávali zahradní sezení a pergolu. No, bylo to hodně na rychlo, ale stihli jsme to, takže jsem fakt docela dost rád za to, že to nebudeme muset dělat na jaře. Díky tomu se pak na jaře prostě jen vyvalíme pod altán a užijeme si krásně rozkvetlou zahradu. :)

novaklen řekl(a)...

michal: Můžu se zeptat od koho tu pergolu máte? Já bych právě pergolu na zahradě chtěla už dlouho a letos jsou na to konečně peníze. Nevím ale od koho si ji nechat udělat. Co jsem se tak dívala, tak jsou docela populární třeba pergoly od https://www.albixon.cz/pergoly/. Nemáte s tou firmou čirou náhodou zkušenost? Díky mockrát za odpověď. :)