středa 14. dubna 2010

Trávník

Po zimě, když slezl sníh, jsem zjistil, že skoro všechen loni vysetý trávník je v žalostném stavu. Na fotce vidíte trávník před zimou a teď na jaře. V tomto případě (za domem) by to mohlo být hlavně tím, že za zídkou a plotem má soused řadu tují, apod. (nevím jak se to všechno správně jmenuje) a z nich opadává všechno suché rovnou na trávu. Místy toho byla slušná vrstva. A trávě se pod tím určitě moc nedaří.

Trávník za domem

Další trávník byl před domem. Nenašel jsem žádnou fotku z loňska, ale tráva byla pěkná, asi jak na předchozí fotce. Nezbylo z něho téměř nic. Zde netuším proč.

Před domem

Poslední tráva byla vyseta taky před domem, na svahu u silnice, přibližně ve stejné době jako za domem. Až na pár drobností přežil trávník bez úhony.

Před domem na svahu

Nezbude mi nic jiného než to znovu osít. Snad to nebudu dělat každé jaro. Nechci žádný anglický trávník, ale když půl roku roste bez problémů a pak najednou je fuč...

3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

To, co mas na tech fotkach je tzv. snezna plisen. Staci vzit hrabe, poradne to prohrabat a pak pohnojit. Trava se pak do dvou tydnu zase zazelena...

Idealni je, travu pred zimou posekat, pak to neni tak strasny.

Smalsoft řekl(a)...

Díky za radu. Už jsem to shrabal, asi před týdnem, ale zatím žádná změna. No uvidíme.

Jakub řekl(a)...

My máme velkou zahradu, takže se o trávník nijak zvlášť nestaráme. Na jaře ho akorát provzdušním pomocí vertikutátoru a pár krát za rok nahnojím. Pak už jsem rád, že ho jednou za týden posekám. Koupil jsem si zahradní traktor, protože bez něj se trávník sekat nedá. Kdo má tak velkou zahradu jako já, musí uznat, že jsou zahradní traktory jedny z nejlepších pomocníků.