pondělí 24. listopadu 2008

Cestička k domovu

Přišla zima, nasněžilo a já neměl pořád žádnou cestu nebo chodníček k domu. Nedalo se nic dělat, musel jsem se do toho pustit i přes mráz a sníh. Nejdřív jsem chtěl chodník vyskládat z plochých kamenů a zbytek vysypat štěrkem, ale na poslední chvíli mne napadlo použít tvárnice, co mi zůstaly ze stropu. Nakonec to vyšlo akorát, přes celou naveženou hlínu. Jestli se ještě malinko oteplí, tak zkusím dodělat druhou část cesty k silnici.

Chodníček z tvárnic

Pro srovnání fotka bez hlíny

Tento chodníček není finální řešení, ale prozatím není čas ani peníze na jiné řešení.

1 komentář:

ahoj@seznam.cz řekl(a)...

Ahoj Aleši, až dnes jsem objevila Tvůj BLOG z důvodů nedostatku proudu na naší lodičce. Takže díky za Tvoji zprávu, máš hezký BLOG a v něm krásný domeček, až bude čas, prostudujeme to. Zdraví Tě z lodi Valmont Milena a kapitán.