pátek 23. května 2008

Dveře, sloup, malování

V minulém příspěvku jsem psal o dveřích do kotelny. Tady je slíbená fotka.

Dveře do kotelny

Manželka si taky všimla, že na zárubni, úplně dole, je prasklina v délce asi 5cm a hloubce možná 3cm (na fotce není vidět). Volal jsem stolaři, který dveře dělal, a slíbil, že to přijede spravit.

Vada u prahu

V úterý přijeli usadit betonový sloup. Slíbili že mi zavčas zavolají, abych mohl přijet, protože jsem chtěl s nimi osobně probrat místo pro sloup, aby byl tam kde ho chci mít. Samozřejmě nikdo nezavolal. Naštěstí měli asi hodinu zpoždění, takže jsem přijel těsně před začátkem vrtání díry. Celé jim to trvalo asi tři hodiny a stačili u toho pěkně zmoknout.

Sloup s kabelem přes ulici

Trochu jsme přehodnotili postup některých prací. Topenář čeká až vyzraje beton v podlaze a budeme moci dát kotel na jeho definitivní místo. Do té doby ale musím stihnout natřít beton (psal jsem minule). Koupil jsem nátěr na beton Johnstone's Flortred. Chtěli jsme oranžovo-červenou barvu, ale nebyla k sehnání, tak jsem musel koupit světle šedou. Myslím, že bude vyhovovat. Třeba by nám ta červená šla časem na nervy. Taky musím aspoň něco vymalovat, protože se pak za kotel těžko dostanu. Volba nakonec padla na Remal plus od Teluria Skrchov. Koupil jsem 40kg balení, což by mělo vystačit na celé přízemí.


Žádné komentáře: